Téli Szüret – Visszatekintés

Az óév búcsúztatására és az újév ünneplésére remek csapat jött össze Hollókőn. Magyar és osztrák táncosokból álló csoportunk szüretelte le együtt 2011 terméseit.

Első alkalommal szerveztünk 5Ritmus műhelyt Budapesten kívüli helyszínre. Azt mondhatom, hogy majdnem minden szempontból elégedettek voltunk az Egyesek egyesület által üzemeltetett Kreatív Tér nevű házzal. Sándor és Teréz házigazdáink remek és bőséges étellel tápláltak minket és minden ügyes-bajos dologban segítőkészek voltak. A szobák kényelmesek voltak és az erre az alkalomra épített táncpadló is jól vizsgázott. A természeti környezet gyönyörű és sok féle arcát megmutatta nekünk a 4 nap alatt.

Mit is csináltunk?

Sokat táncoltunk!

Sabine Fazekas segítségével felfedeztük a landartot

                        Buliztunk

Ettünk-ittunk

Ismerkedtünk-beszélgettünk

Betegeskedtünk

Sétáltunk a szabadban

Sokat nevettünk

               És még folytathatnám…

Remélem, jövőre ugyanitt találkozunk!

Téli Szüret – Visszatekintés” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Sziasztok!
    Köszönöm a táncot, amit nekem és születendő fiunknak, Bertalannak szántatok, könnyű, szép szülést remélve. Az erőtök biztos velem – velünk volt a szülőszobán, rövid idő alatt, természetesen fájdalmak közepette, de majdnem végig táncolva, és egész végig mozogva, hitem szerint a testem számára legjobb módon jöhetett világra Berci!
    Gyönyörű emlék marad ez nekem, és hiszem, hogy az 5ritmus segítségével tudtam megtartani a lélekjelenlétem a vajúdás, szülés alatt, az által tudtam megtartani testem érzékelését, szükségleteinek elfogadását, megélését. Mind az 5 hullám előjött a vajúdás alatt, és leginkább a váratlan elfogadásával tudtam magamévá tenni az egyes pillanatokat. Hála és köszönet a környezetért is, ahol tudtam, hogy megtehetem mindezt, a Budapesti Szent István Kórházban, ahol az orvosom elismerően jegyezte meg milyen jó ötlet a sportolásnál használt karpánttal rögzített telefonomról fülhallgatóval hallgatni a zenét :)
    Köszönöm még egyszer nektek, hogy végigkísértétek hogyan táncolom végig a várandósságot, hogyan készülök általa a szülésre. Kívánom, hogy részesüljetek ti is az örömünkben és az erőben, hitben amit ez az élmény adott nekem – a tánc által sikerült megvalósítanom az álmomat, amit a szülésről dédelgettem magamban. Hálát adok ezért.

Mit gondolsz erről?

