“A rebel with a cause” – beszélgetés Fejér Péterrel, az 5Ritmus mozgásmeditációs módszer oktatójával

Follow Your Bliss

Kedves ismerősöm – és korábbi „interjúalanyom” – Boda Gabriella javasolta, hogy beszéljek Péterrel. Gabi már egy ideje rendszeres látogatója a Péter által tartott 5Ritmus© óráknak, és a beszámolói felkeltették a kíváncsiságom. A beszélgetésre egy hétfő reggel kerítettünk sort – így hármasban – a Mai Manó Kávézóban.

FejérPéter

Péter, mesélj egy kicsit a kezdeteidről, honnan indultál?

Biztos alapokról. A családomat polgári eszmék jellemezték, némi pragmatizmussal és konzervatizmussal fűszerezve, mint például, hogy a pénzt először meg kell keresni, csak úgy lehet elkölteni. Sok mindent köszönhetek ennek a háttérnek. Ugyanakkor fiatalkoromban mégis amolyan „rebel without a cause” voltam – mindennel bajom volt: a családdal, az oktatási rendszerrel…Éreztem, hogy változtatni kell dolgokon, de nem tudtam, hogyan.

A 90-es években 16-17 évesen csatlakoztam egy katolikus ifjúsági egyesülethez. Úgy éreztem, itt szükség van a munkámra, itt végre kezdhetek valamit

Barátommal elindítottunk egy közéleti, helyi újságot. Magunktól megtanultuk a kor legjobb kiadványszerkesztői programjának használatát.

Rengeteg gyakorlati tapasztalatra tettem…

View original post 1 071 további szó

Reklámok

Mit gondolsz erről?

